Збільшилося використання інтерактивних дошок в школах, університетах та установах по всьому світу. Було доведено, що дошка корисна як для викладання, так і для навчання різними способами, такими як стимулювання ентузіазму вчителів і учнів до уроків, більш ефективній взаємодії в класах, підвищення загальної продуктивності вчителів і досягнень учнями.

Інтерактивні дошки – це сучасні і універсальні інструменти, які можна використовувати для навчання будь-яких вікових груп. Вчителі, які регулярно використовують їх для навчання своїх учнів, повідомили про великий успіх, коли мова заходить про подання цікавих уроків, і вони показали, що вони надають значні переваги у всіх вікових групах.

Інтерактивна дошка підтримує більшість мультимедійних матеріалів, таких як:

  • зображення,
  • тексти,
  • аудіо- та відеодокументи з різних пристроїв введення, включаючи робочі столи,
  • ноутбуки,
  • DVD-плеєри,
  • USB-накопичувачі.

Завдяки такій гнучкості інтерактивної дошки викладачі не обмежуються паперовими документами, картами і крейдою в традиційних шкільних умовах, але можуть створювати більш цікаві навчальні матеріали для задоволення різних потреб учнів.

Одним з основних переваг інтерактивних дошок є те, що вся робота може бути збережена і збережена з легкістю, як все робиться через комп’ютер. Вони також фантастичні для демонстрацій або лекцій з використанням PowerPoint і можуть використовуватися для презентації презентацій з неймовірною легкістю.

Інтерактивна дошка в класі в основному схожа на традиційну дошку в цифровому вигляді з сенсорною функцією для демонстрації уроків, але її виключно великі розміри роблять її набагато більш корисною, ніж попередні дошки, які неможливо охопити кожного учня в класі. Поверхня дисплея досить велика для всіх. Це значно підвищує ефективність вчителів і зручність навчання.

Перевага використання інтерактивних дощок в школі для демонстрацій полягає в тому, що якщо вчитель хоче показати класу, як використовувати конкретний веб-сайт або конкретне програмне забезпечення, він може просто відкрити веб-сайт або програмне забезпечення на екрані і пройти його на дошці. Це, в свою чергу, дозволяє учням самостійно використовувати програмне забезпечення, не вимагаючи від вчителя обходу і індивідуально демонструвати кожному учню, як працювати з програмним забезпеченням знову і знову, що економить час для вчителів.

Мультимедійна інтерактивна дошка також полегшує взаємодію між вчителями та учнями з більш різноманітними та ефективними навчальними документами. Вчителі можуть підкреслити конкретні деталі, підкреслюючи, аннотіруя цифровим чорнилом різних кольорів, щоб поліпшити розуміння учнями уроків. Також можуть стиратися або збереження зауважень і анотацій, тому вчителі можуть зберігати свої документи так, як їм потрібно.