За останні кілька років інтерактивні дошки стали надзвичайно популярні. Школи заявляють, що ці дошки є ефективними інструментами для поліпшення навчання, спілкування та колаборації. Вони пропонують кілька переваг перед традиційними дошками, які десятиліттями використовуються в класах для обміну інформацією та ідеями з колективом групи. Вони спрощують підготовку до уроку. Дають можливість багаторазово використовувати один і той же матеріал. З легкістю модифікувати та доповнювати власні напрацювання з кожним новим уроком. Таким чином учитель може один раз сформувати навчальну базу і з часом її тільки удосконалювати. Також можливо передавати готовий урок іншим вчителям. Як варіант, створити бібліотеку уроків для всіх вчителів.

Ось три основних переваги використання інтерактивних дошок в класі:

1. Покращене навчання

У той час як деякі учні засвоюють матеріал ефективно, поглинаючи інформацію через промовлене слово, інші являються глядачами. Та й не дарма ж говорять, що краще один раз побачити, ніж сто раз почути. Зорова пам’ять значно підвищує ефективність навчального процесу. Зрозуміло, що вчитель не може з такою точністю відтворити крейдою потрібні об’єкти та явища. Тому на допомогу приходить інтерактивна дошка з своїм широким функціоналом. Також розширюється можливість взаємодії учнів з навчальним матеріалом. Інтерактивні дошки дають людям можливість сприймати інформацію в декількох форматах. Це допомагає збільшити контакт і синтез інформації.

2. Підвищена зосередженість

Зображення інтерактивної дошки можуть бути збережені і роздруковані. Учні можуть додатково робити конспект з роздрукованих матеріалів учителя. Це буде, як додатковий для вивчення матеріал. Якщо учню визначити окрему тему, в якості домашнього завдання, то на уроці до обговорення матеріалу можна підключити весь клас і одночасно отримати роботу над помилками і колективну роботу в класі. Загалом, на інтерактивному уроці діти більш уважні, оскільки “розумні” гаджети вже давно взяли в полон увагу учнів. Їм складно сфокусувати свою увагу на книжках та дошці. Сприймати легше рух та взаємодію. Інтерактивне обладнання дає можливість детально побачити явища та процеси, які вивчаються. Таку інформацію легше відтворити в реальному житті і перетворити знання в навички.  

3. Розширене співробітництво

Інтегруючи інтерактивну дошку в навчальне або офісне середовище, Ви можете залучати учасників до спільної роботи у спільній робочій області. Це дозволяє учням стати частиною процесу, а не просто одержувачами підготовленої інформації.

В першу чергу інтерактивні дошки INTBOARD™ дозволяють вчителям і студентам демонструвати презентації, створені на комп’ютері в класі і на конференціях батьків / вчителів / студентів.

Викладачі можуть створювати відеоролики для навчання студентів різними типами програмного забезпечення в класі або в Інтернеті (наприклад програма СМАРТКЕЙС вчителів початкової школи). Презентатора можуть робити нотатки безпосередньо в презентаціях PowerPoint, а учні можуть вивчати з демонстрацій на дошці. Інструктори можуть показати учням, як користуватися Інтернетом і отримувати інформацію з інтерактивних веб-сайтів.

Ще одна безкоштовна збірка програмного забезпечення- це “Intboard Простір”. В ній кожен вчитель  знайде для себе потрібний сервіс чи програму. За допомогою даного матеріалу будь-хто може розробити інтерактивний урок, використати готові уроки та поділитися власними