Ми живемо в той час, коли нові технології з’являються мало не кожен день. Однією з таких технологій є інтерактивне обладнання (інтерактивна панель, інтерактивна дошка, інтерактивний дитячий стіл тощо). Підприємливі люди, перш ніж забити в пошуковій системі “купити інтерактивну панель” чи “інтерактивна дошка ціна”, задумуються де вони можуть застосувати ці технології в своїй сфері діяльності, щоб сприяти розвитку свого бізнесу, полегшити та спростити свою роботу, бути серед перших, виділитись з поміж своїх конкурентів. INTBOARD™ розповість вам про найцікавіші приклади використання інтерактивних технологій.

Інтерактивний стіл в ресторані

Звісно, однією з перших країн, що почали використовувати інтерактивні технології в повсякденному житті, стала прогресивна Японія.

Наприклад, ресторан “Sagaya” в Токіо пропонує своїм клієнтам незвичну послугу: інтерактивний обід чи вечерю з ефектом єднання з природою. В залі з приглушеним освітленням, спеціально обладнаному проекторами і датчиками, розміщено стіл на вісім гостей. На всі поверхні залу проектуються пейзажі відповідно до пори роки чи часу доби. При цьому, проекція реагує на рухи гостей, зміну посуду тощо. Повз вас будуть пропливати чудернацькі рибки, з тарілки злітати яскраві метелики, а на руку сідати казкові птахи.

Та власники ресторанного бізнесу всього світу пішли далі. Все частіше з’являються ресторани з інтерактивними столами. За таким столом можна переглянути меню та зробити замовлення, а під час очікування своєї страви пограти в ігри, зайти в соціальні мережі, переглянути новини.

Інтерактивна панель замість дзеркала

TE-TL

Інтерактивна панель може замінити дзеркало? Звичайно.

Виглядає таке дзеркало, як вертикально розміщена інтерактивна панель, за допомогою якої можна приміряти на себе вибраний одяг не переодягаючи, підібрати аксесуари та створити оригінальний образ. Окрім того, однією з ідей є встановлення інтерактивних панелей з метою замовлення в інтернет-магазині товару, якого немає в наявності в офлайн-магазині.

Цілком можливо, що ми побачимо подібні девайси в магазинах України в найближчі роки. Зокрема, відома торгова марка одягу “Mango” збирається розмістити такі інтерактивні дзеркала в примірочних кімнатах усіх своїх магазинів. За допомогою дзеркала клієнт зможе відсканувати ярлик товару та зв’язатись із консультантом, щоб отримати річ іншого кольору або розміру.

Інтерактивний музей

Влітку 2018 року в Токіо відкрився Музей цифрового мистецтва Морі. Творцями музею стала японська компанія “teamLab”. В музеї розміщено п’ятдесят інтерактивних та цифрових інсталяцій. З деякими з мультимедійних ілюзій, створених за допомогою проекторів, сенсорних інтерактивних дошок та інтерактивних панелей, відвідувачі можуть взаємодіяти, повністю занурюючись у казковий цифровий світ.

Цей музей — це чудовий приклад використання інтерактивних технологій в сучасному мистецтві, однак і в інших музеях все частіше використовують технологічні рішення для представлення своїх експозицій в новому форматі. Зокрема, в Музеї дизайну Купер-Х’юіт в Нью-Йорку відвідувачі за допомогою спеціальної ручки можуть спробувати створити власний дизайн кімнати, що проектується в спеціальному залі, вибравши, наприклад, зразок шпалер. А намалювавши на сенсорній панелі столу дерево чи квітку можна почути історію використання природних мотивів в дизайні інтер’єрів.

Музей мистецтв в Клівленді пропонує своїм гостям переглянути колекцію музею на величезній інтерактивній панелі. Працювати з сенсорним екраном можуть одразу кілька людей, є можливість створення власних віртуальних колекцій з більше як трьох тисяч експонатів.

Інтерактивний туристичний офіс

Такий новий вид офісу відкрила у Києві туристична фірма TUI. При виборі туристичного туру вам пропонуються в допомогу такі сучасні технології як: інтерактивна панель для огляду запропонованих готелів в форматі 3-D туру; інтерактивне крісло, яке пропонує країни та курорти виходячи з аналізу ваших емоцій; шолом віртуальної реальності, що занурює вас у світ віртуальних екскурсій вибраними країнами. На думку компанії, новітні технології допоможуть краще зрозуміти потреби і бажання клієнта та підібрати для нього найкращий тур.

Сподіваємось, що вам не лише сподобалась наша стаття, але й наштовхнула вас на нові ідеї використання інтерактивних технологій.

Якщо ж вам необхідна консультація, щоб купити інтерактивну дошку чи панель, або вибрати інтерактивний стіл для дітей, наші менеджери із задоволенням вам у цьому допоможуть.