Як часто у вас виникає ситуація, що потрібно виконати багато завдань за короткий проміжок часу?  Кожен з нас хоч один раз та стикався з такою ситуацією. Якщо говорити про вчителів, то вони постійно загружені роботою. Крім регулярних домашніх завдань їм доводиться перевіряти контрольні роботи, диктанти, твори та ще безліч складових перевірки знань. Звісно, від цього мало хто в захваті. Адже страждає особистий час. А ще потрібно не забувати про підготовку до уроку. Що немало важливо.

Ось тут виникає логічне запитання: Як все встигнути? Зараз ви скажете, що досвідчені вчителі вже з легкістю все встигають і у них не виникає зайвих проблем і витрат часу. Може й же так, але з новою реформою освіти їм стало набагато складніше ніж новачкам. Як відомо, навчитися чомусь новому легше ніж переучуватися.

Саме тому INTBOARD™ звертає вашу увагу на доволі знайомий принцип. 80/20 або принцип Парето. Всі ми давно про нього чули та не всі вміють користуватися.

Давайте зараз його розглянемо на прикладі сучасного вчителя та освітньої реформи.

teach

Перше, що потрібно зробити – визначити план на день. По черзі запишіть всі уроки та розпишіть потрібну підготовку. Якщо у вас є час зробити це в школі, використайте інтерактивну дошку. Це значно пришвидшить виконання наступних пунктів. Далі визначемо пріоритети і вже, виходячи з цього сортуємо список і переміщуємо на перші позиції найбільш пріоритетні справи. Тепер розумієте, чому радили використати саме інтерактивну дошку.  Вчителю простіше переміщувати записи. З такого списку вчтелю вже легше виділити ось ці 20%, які забезпечать вам 80% успіху.

Ось додаткові критерії, що допоможуть визначитися з важливістю справ:

  • Завдяки виконанню яких завдань ми найбільшою мірою наближаємося до втілення головної мети (цілей року, місяця, тижня, дня)?
  • Чи можна за рахунок виконання одного-єдиного завдання вирішити відразу декілька інших?
  • Завдяки виконанню яких завдань можна внести максимальний вклад в досягнення загальної мети?
  • Виконання яких завдань дасть найбільшу користь, найбільшу грошову винагороду?
  • Невиконання яких завдань може мати найгірші наслідки?

Що являє собою 20% для вчителя. Скоріш за все, там буде підготовка до наступного уроку.  Так от, інтерактивна панель дає сучасному вчителю можливість спростити цей процес. Інтерактивні сервіси дають можливість вчителю одного разу розробити шаблон уроку. Шаблон допоможе вчителю, вносивши невеликі правки, змінювати тематичне наповнення. Від цього змінюватися тема, а зацікавленість учнів буде стабільною. Тобто процес підготування до уроку ми всі разом вже спростили і скоротили час на його виконання.  

Зрозуміло, що не одна справа входить в ці 20%. Точно там буде перевірка домашнього завдання. Ми знайшли декілька варіантів для пришвидшення цього процесу.

Перший варіант – це дозволити учням перевіряти роботи один одного. Доречі, такий формат радять і психологи. А ще інтерактивні вправи та мультимедійна панель  дозволяють робити перевірку дуже швидко, результативно і в той же час влучно знаходити проблемні місця у вивченому матеріалі.

Давайте тепер перейдемо до тих 80%. У цих справах варто визначити, які можна відкласти, які делегувати учням чи колегам, а які потрібно вирішити найближчим часом. Давайте учням більше свободи, як на уроці так і у самостійній роботі. З усього вищенаписаного можна зробити висновок стосовно принципу 80/20: концентруйтеся на тих діях, які приносять результат і не переймайтеся, якщо не встигли зробити щось менш важливе.

Цей принцип вбереже вчителів від вигорання та спрямований підвищити ефективність вивчення матеріалу. Самостійна робота, інтерактивне обладнання, обмеження часу на виконання завдання, розвиток креативного мислення – все це допоможе сучасним школярам в майбутньому.

Якщо ви замислилися над тим щоб купити інтерактивну дошку, переходьте на сайт та знайомтесь з асортиментом.