Дистанційне навчання. Ресурси, які точно знадобляться вчителю

Здається, дистанційне навчання знову повертається в шкільні будні. Що ж, спробуємо вдосконалити свої вміння та навички, щоб не повторювати весняні помилки.

Думаємо, у кожного вчителя вже є список улюблених додатків та інтерактивних сервісів для проведення онлайн уроку. В більшості, вони розділені за категоріями: зручно працювати на комп’ютері і зручно коли використовується інтерактивна дошка

Перейдемо до онлайн інструментів для проведення дистанційного навчання. 

Мабуть, більшість вчителів, для онлайн конференцій використовують Zoom.

Він став рятівником для вчителів і забезпечував синхронну, повноцінну роботу усього класу та комунікацію з колегами. 

Про специфіку використання цієї програми та її фішки дивіться у вебінарі від ресурсу “На Урок”.

Також, одним з найпопулярніших сервісів серед вчителів став Google Clasroom та його аналоги.

Про такі сервіси та специфіку роботи в них, розповідала спікер Анна, на своєму вебінарі.

За допомого цього сервісу, можна створити віртуальний клас. Інакше кажучи, за наявності комп’ютеру, ноутбуку або мобільного пристрою з доступом до інтернету, ви та учні можете будь-якої хвилини долучитися до онлайн-класу.

Щоб створити клас у цьому сервісі, перейдіть на вкладку “Клас”. Потім натисніть на “+” у правому верхньому куті.

Введіть назву класу і ви одразу ж отримуєте можливість додавати до нього учнів шляхом надсилання згенерованого програмою коду або посилання (на електронну пошту).

У «Google Classroom» можна додати до 250 людей. Не обов’язково обмежуватися тільки учнями. Можна додати батьків та інших вчителів, які викладають для цих учнів. Це синхронізує та значно спростить роботу, особливо класному керівнику. 

Завдяки додатку ви можете:

  • надсилати матеріали всім учням одразу;
  • збирати роботи онлайн;
  • бачити динаміку та статистику виконання;
  • проводити перевірку знань (анкети, опитування, тестування);
  • планувати роботу (коли висилати матеріал для вивчення, коли тест);
  • проводити індивідуальне спілкування.

Як керувати класом в сервісі?

Сервіс має три основні вкладки, завдяки яким відбувається керування навчанням – потік, завдання і люди.

«Потік». Тут можна:

  • писати повідомлення,
  • розміщувати відео, посилання і фото,
  • ставити завдання.

Учні можуть коментувати матеріали чи просто спілкуватись один з одним. Саме тут відбуватиметься основна комунікація із класом.

«Завдання» є своєрідною дошкою, де вчитель розміщує завдання, які мають виконати школярі. Учні отримують завдання та бачать крайній термін виконання, а виконавши – натискають кнопку «Здати», після чого завдання опиняється у вчителя, який може виставити оцінку та відправити перевірену роботу учневі. 

«Люди». Ця вкладка показує всіх присутніх онлайн (учні, батьки, вчителі). Саме тут ви можете знайти конкретну особу та надіслати їй персональне повідомлення. 

При роботі з сервісом важливо щоб учні вірно заповнили свій профіль. Оптимально, коли там буде встановлене реальне фото. Так вчителю набагато легше контролювати аудиторію.

«Google Classroom» – одне із оптимальних рішень для проведення онлайн навчання, але створити сам урок в ньому не можна.

Тут на допомогу прийдуть інтерактивні сервіси з програмного додатка “Intboard Простір”

На цей момент, в ньому 64 інтерактивні сервіси, які дозволяють розробити онлайн урок з будь-якої дисципліни, навіть музики. 

Сервіси, які точно вам знадобляться при дистанційному навчанні:

Детальніше про дистанційне навчання з “Intboard Простір” читайте тут

Коли виникає вимушена і нагальна потреба дистанційного навчання, не обійтися без сучасних технологій! Саме вони допоможуть організувати освітній процес та навчити дітей важливим речам. Не бійтесь експериментувати, вчитися новому. 

Ми віримо у вчителів!

Охоче допоможемо навчитися користуватися інтерактивним обладнанням, обрати інтерактивну дошку чи сенсорну панель