Як інтерактивні технології здатні покращити навчання (частина 2)

Продовжимо наше обговорення переваг смарт-обладнання в школі. Перші три пункти читайте у попередній статті. Якщо раптом пропустили її чи хочете собі нагадати – тисніть сюди

4. Надання ефективних відгуків

Учні потребують зворотного зв’язку, щоб знати, коли вони на правильному шляху. Десятиліття досліджень та спостережень за школярами показали, що при меншому рівні розуміння матеріалу та активнішому зворотному зв’язку створюють більший рівень знань. Насправді активне обговорення подвоює швидкість навчання учнів. 

Будь-яку проблему чи питання ефективніше обговорювати невеликими групками. Такий вид роботи забезпечує постійні відгуки про рівень розуміння учня. Це, в свою чергу,  підвищило їх навички вирішення проблем, а також розуміння теми.

При такому виді роботи можна не використовувати інтерактивний сенсорний екран. Але коли у вас велика кількість учнів чи навчання проходить дистанційно або запроваджуєте змішане навчання – смарт-дошка вам значно полегшить роботу. Дискусії в малих групах розвивають творчі здібності, коли учні мають у своєму розпорядженні технології. Не важливо, буде то ноутбук, планшет або сенсорна панель. Технічно підковані учні частіше звертаються до підручних пристроїв, щоб дізнатися, дослідити, намалювати, скласти схему, описати та захистити. Під час цих обговорень учні постійно дають один одному поради і своє бачення вирішення питання.

Найефективніший відгук – це своєчасний та послідовний. Він дозволяє правильно та повноцінно формувати логічні послідовності вивчення матеріалу. Інтерактивна дошка на уроці дозволяє використовувати спеціалізовані додатки зворотного зв’язку, такі як Kahoot та інші. Більше інтерактивних сервісів для тестування знайдете в “Intboard Простір”. Школярі, які працюють з інтерактивною дошкою на уроці, отримують негайні відповіді, які показують їм, як у них справи. Що виходить добре, а, над чим ще потрібно попрацювати. Швидкість роботи та можливість повторення дозволяють їм удосконалювати знання. 

5. Ефективне управління класом

Мультисенсорні панелі можуть бути корисними для безперебійної роботи класів. Роблячи уроки більш динамічними, учнів більше захоплює сам зміст. Кому не подобається вчитися за допомогою гри, відео чи жвавої дискусії з анотацією на екрані?

З іншого боку, інтерактивні дошки дозволяють використовувати візуальні засоби, якими, чомусь, мало користуються вчителі. Візуальні таймери, аналізатори рівня шуму дозволяють вчителю уникнути зауважень для класу. Інформація доступна для всіх: і скільки часу лишилося для виконання завдання і те, що потрібно менше говорити. Ось два популярні варіанти:  Bouncy Balls  та   додаток Too Noisy.

Зрештою, досвідчені вчителі знають, що створення згуртованої спільноти в класі – це половина успіху в управлінні класом. Інтерактивна дошка у класі забезпечує центральний простір, навколо якого можна будувати цю спільноту. Використовуйте його для проведення своїх класних зустрічей. Ще краще, нехай учні заслужать роль ранкового модератора на великому екрані інтерактивної дошки. Відпочиньте від традиційних плакатів “Учень-зірка”. Нехай школярі створюють мультимедійні презентації. 

Інтерактивна панель Intboard

6. Створення спільного досвіду

Коли школи впроваджують індивідуальні навчальні програми, учні можуть зосереджуватися на окремих дисциплінах та власній діяльності. Це чудово для диференційованого навчання. Але негативно відбивається на розвитку спільноти в класі. Зосередивши увагу учнів на мультимедійну панель, не важливо виступає викладач чи група учнів, дисплей створює спільний досвід.

Чим більше ви використовуєте свою смарт-дошку, тим більше вона стає центральною точкою збору напрацювань учнів. Помітний засіб створення спільної мови серед однокласників. Спільні проєкти, презентації та ігрове навчання – все це робить свою справу. 

7. Забезпечення більшої інклюзивності

Інтерактивні технології допомагають вчителям давати більше можливостей для навчання учнів з особливими  потребами. Уроки, що проводяться з використанням інтерактивної дошки, здатні відповідати потребам зовсім різних дітей. Відео та мультимедійні презентації добре засвоюються  учнями із зором та слухом. Вчителі можуть захоплювати та зберігати на екрані нотатки та розповсюджувати файли для незалежного перегляду.

Мультимедійні дошки легко інтегруються з допоміжними технологіями. Підписи, виділення тексту все це можна перетворити в мову і навпаки.  Учні, які важко тримають ручку, можуть писати на дисплеї пальцем або тенісним м’ячем. Діти раннього віку можуть простежувати літери та фігури. 

Ще одну статтю про інтерактив у навчанні, чекайте 2 листопада. Підписуйтесь, щоб не пропустити