Як інтерактивні технології здатні покращити навчання (частина 1)

Інтерактивні сенсорні панелі в освіті можуть внести безпрецедентні зміни у спосіб викладання та навчання. Причини використання інтерактивних дошок у класі варіюються від залучення учнів та успішності до ефективності вчителя та зручності адміністративної роботи. 

Прочитайте 10 основних способів, за допомогою яких інтерактивний сенсорний дисплей може покращити перспективи ваших учнів та ефективність вашого уроку.

Навчальні кабінети отримують неймовірні перспективи від одного лише інтерактивного сенсорного дисплея.

1. Підтримка активного навчання

Активне навчання – це навчання шляхом взаємодії зі змістом. Інтерактивні сенсорні екрани мають властивість підсилювати та спонукати до  активного навчання. (За умови, що вчителі використовують їх не лише для показу відео та слайдів). Це одна з найбільших переваг, яку ці динамічні пристрої приносять в клас.

Співпраця. Інтерактивні панелі із сенсорним екраном найкраще сприяють співпраці. Функції мультитач дозволяють кільком школярам командно маніпулювати вмістом на екрані. Це ідеальний спосіб мозкового штурму. Аналізуйте текст або зображення. Попрацюйте з віртуальним експериментом. Або займіться навчальною грою. До речі, усі ці види взаємодії з матеріалом доступні з “Intboard Простір”.

Демонстрація.  Коли учні самостійно показують, пояснюють і вчать, їх розум активно бере участь у навчальному процесі. Підійдіть до інтерактивного екрана та сформулюйте завдання. Створіть власну презентацію разом з однокласниками та презентуйте разом на великому екрані інтерактивної дошки. За допомогою інтерактивного сенсорного екрана учні можуть переглядати інформацію з інтернету. Робіть записи  поверх слайдів, щоб виділити ключові моменти. Додайте відео та аудіокліпи. І ще багато видів контенту. 

Експерименти. Намагайтесь не  розповідати  учням про результати дослідів, краще покажіть. Лекції – це стара школа. Активне навчання має першорядне значення для максимально ефективного вивчення STEM-напрямку. Інтерактивні панелі оживляють об’єкти STEM, а 3D-принтери втілюють їх в реальність. Учні можуть проводити лабораторні роботи та експерименти в лабораторіях та STEM-класах. Варіантів втілення інтерактивності з великим екраном інтерактивної дошки безліч.

2. Формування навичок критичної готовності

Інтерактивні екрани допомагають школярам різного віку розвивати критичні життєві навички. Завдання  сьогодення та завтрашнього дня  вимагають більшої адаптованості, вирішення проблем та критичного мислення. Щоб підготувати дітей до кар’єри та навчанню у вишах, потрібно використовувати технічні засоби. І вони повинні використовувати ці інструменти в класі таким чином, щоб розвивати ці критичні навички.

Щоб вдало адаптуватися до сучасних темпів, школярі повинні вміти спостерігати та аналізувати. Вони повинні вміти відповідати на запитання вищого рівня, які потребують роздумів та досліджень. Їм потрібно навчитися запитувати, чому, що якщо і як продумати всі сторони питання.

Навички співпраці є критично важливими. Сучасні роботодавці очікують, що працівники проявлятимуть навички командної роботи та ефективно співпрацюватимуть з різними людьми. Традиційний формат лекцій “один до багатьох” не сприяє розвитку цих навичок. Інтерактивні панелі дозволяють конструктивістське навчання. Вони дають можливість учням працювати разом, щоб налагодити зв’язки та розвинути знання. 

Сучасні студенти будуть займатися роботою, яку не можуть виконувати машини. Спілкування, управління людьми та застосування досвіду. Використання сенсорних екранів з однокласниками допомагає учням розвивати соціальні-емоційні навички (самосвідомість та самокерування, соціальна обізнаність, навички відносин та відповідальне прийняття рішень).

3. Підвищення ентузіазму та зацікавленості

Учні на заняттях, які використовують сенсорну панель, більш зацікавлені. Вони приділяють більше уваги. Вони більш позитивно ставляться до навчання. Вчителі часто повідомляють,  що підвищена уважність та зацікавленість є головними перевагами викладання за допомогою інтерактивних технологій.

Позитивний вплив інтерактивних показників спостерігається на кожному рівні освіти. Багато  досліджень показують переваги інтерактивних дошок у дошкільній освіті. 

Чому спостерігається  різниця між навчанням планшетом та інтерактивними дошками? 

Мультимедійна панель  дозволяє декільком учням виконувати завдання одночасно, і це спонукає їх взаємодіяти один з одним. Наприклад, вони обговорили правильні відповіді й охоче допомагали своїм друзям, якщо ті не знали правильної відповіді. Таким чином, вигоди від спільного навчання стали дуже помітними.